menu
logo
CzechEnglishGermanSlovak
info@stahovanie-golem.sk
|
0944 995 994

Rady a tipy pred sťahovaním

Navštívili ste našu stránku a zaujímajú Vás nasledujúce informácie, tak pravdepodobne sa plánujete sťahovať. Sťahovanie domu, bytu, firmy, kancelárie, úradu, skladu, archívu, prevádzky, výrobnej haly, apartmánu, domácností, chaty, chalupy, pivnice, garáže a podobne si vždy vyžaduje prípravu. V prípade, že chcete pri presťahovaní Vášho majetku predísť chaosu, stresu a chcete, aby Vaše sťahovanie prebehlo bez komplikácií je nutné sa na sťahovanie vopred pripraviť.

So sťahovaním máme dlhoročné skúsenosti s množstvom referencií. Či už sa rozhodnete využiť sťahovacie služby našej firmy, či inej, pripravili sme si pre Vás súhrn základných rád a tipov, ktoré je dobré spraviť pred samotným sťahovaním.

Pre súkromné osoby:

Sťahovaníe domu, bytu, apartmánu a podobne je často stresujúca udalosť, pri ktorej je potrebné myslieť na mnoho vecí. Riešením je výber kvalitnej, profesionálnej a spoľahlivej sťahovacej firmy, ktorá je overená a so sťahovaním má dlhoročné skúsenosti a má množstvo referencií.

- Výber kvalitnej, spoľahlivej, overenej a profesionálnej sťahovacej služby so skúsenosťami, referenciami a poistením. Myslíme tím firmu, ktorá je už dlhšie na trhu, je overená a s poskytovaním sťahovacích služieb má bohaté skúsenosti. Pretože hodnota sťahovaného majetku je v priemere vždy v tisíckach eur preto je lepšie obrátiť sa na skúsenú firmu, ako hľadať najlacnejšie riešenie, ktoré sa môže odzrkadliť a vypomstiť poškodením vybavenia, a inými nepríjemnosťami, spôsobené neprofesionálnou sťahovacou službou, ktoré nakoniec môžu aj niekoľkonásobne prevýšiť celkovú cenu sťahovania.

- Dohodnutie termínu sťahovania dostatočne v predstihu.

- Upratanie a vyčistenie objektu do ktorého sa sťahujete.

- Vybaviť si minimálne na deň sťahovania voľno v práci, prípadne si zabezpečiť osobu, ktorá bude namiesto vás prítomná pri sťahovaní.

- Dohodnutie presných podmienok so sťahovacou službou.

- Pred sťahovaním si preberať priebeh sťahovania s vybranou sťahovacou firmou. Dohodnúť si všetky doplnkové služby, ktoré by ste požadovali urobiť od sťahovacej firmy a ktoré si spravíte sami, ako napr.: montážne práce, baliace práce nábytku, baliace práce osobných veci, drobností, šatstva a pod., likvidácia nepotrebných veci, baliaci materiál a podobne.

- V prípade, že si neobjednávate kompletný servis aj s balením od sťahovacej služby, nechajte si dostatok času na balenie vecí, nakoľko sa jedná o časovo zdĺhavú činnosť. Zabezpečte si baliaci materiál ( krabice, fólie, baliaci papier, etikety, pásky a pod.) napríklad u sťahovacej firmy, ktorá Vás bude sťahovať.

- Vyčlennte si miesto (izbu), kde budete dávať zabalené krabice, aby ste sa mali kde hýbať a mali prehľad.

- Do osobitnej tašky si pripravte najdôležitejšie veci, ktoré viete, že budete potrebovať v najbližších dňoch (šatstvo, hygienické potreby a pod.), nakoľko vybaľovanie môže trvať aj pár dni. Pripravte si veci ako keď sa balíte na dovolenku. Tiež si do osobitnej tašky odložte všetky dôležité doklady, dokumenty a cennosti.

- V prípade, že baliace práce si budete realizovať sami, pripravte si baliaci materiál, dostatočné množstvo krabíc, ktoré treba zalepiť lepiacou páskou, tak aby pri manipulácií nedošlo k otvoreniu a vypadnutiu veci z nich.

- Etiketami si označte všetky krabice do ktorých budete baliť vybavenie. Po vložení vybavenia do krabice, vždy na etiketu napíšte poznámku – názov vecí v krabici a z ktorej izby sú a kam do ktorej izby má byť krabica presťahovaná v nových priestoroch. Budete mať prehľad a sťahovací Vám následne presťahujú všetky krabice presne do miestností kam je potrebné.

- Všetky krabice si očíslujte a prípadne si urobte zoznam sťahovaných vecí. V prípade, že vybaľovanie by Vám následne trvalo dlhší čas a niečo by ste potrebovali súrne, podľa zoznamu a čísla si nájdete hneď krabicu kde sa daná vec, ktorú súrne potrebujete nachádza. Prípadne ak sa rozhodnete pre službu kompletného servisu od sťahovacej firmy, firma to urobí za Vás, no treba rátať s tým, že je to finančne náročnejšie.

- Po zalepení krabíc, následne dno krabice vysteľte papierom prípadne bublinkovou fóliou a tiež pri uzatváraní na vybavenie (vrch krabice) tiež vystlite baliacim materiálom, aby nedošlo k preboreniu krabíc, keď sa pri samotnom sťahovaní poukladajú pri prevoze na seba a tiež aby v krabici bolo dané vybavenie fixované.

- Prvé začnite baliť veci, ktoré najmenej používate a potrebujete ku každodennému životu, to znamená všetko, čo nebudete potrebovať najbližšie dni.

- Krabice naplňte tak, aby max. hmotnosť krabice bola 20kg, aby nedošlo k roztrhnutiu krabice a aby s krabicou dokázal manipulovať jeden človek.

- Ťažšie veci ukladajte na spodok krabice.

- Krehké veci je potrebné pred vložením do krabíc obaliť do baliaceho papiera pripadne, bublinkovej fólie. Následne krabicu označte ako krehké. Takto označte aj krabice s elektronikou a všetkými vecami, ktoré by sa mohli pri manipulácii s krabicami ľahko poškodiť.

- Pred odpájaním elektroniky (TV, PC a pod.) si odfoťte zapojenie káblov, aby ste nemali následne po presťahovaní problém pri spúšťaní elektroniky.

- Všetky nábytky, spotrebiče musia byt pri preprave prázdne.

- V prípade, že je potrebná demontáž a montáž nábytku, nechajte to na sťahovaciu firmu. Ak by ste sa rozhodli, že si montážne prace urobíte sami, tak pred demontážou si daný kus nábytku odfoťte a každú rozobranú časť si označte aby ste následne nábytok vedeli správne zložiť. Všetky šróby a súčiastky si odložte do plastového vrecka.

- Obalenie nábytku nechajte na sťahovaciu firmu. Ak sa rozhodnete, že si to spravíte sami, tak nikdy nelepte lepiacu pásku na nábytok, napríklad pre zabezpečenie otvárania dvierok na skrini a podobne, pretože z lepiacej pásky môžu ostať na nábytku fľaky od lepu, prípadne pri odlepovaní sa môže poškodiť povrchová úprava nábytku.

- V prípade, že máte v byte cennejší nábytok, žiadajte o pripoistenie na sťahovanie daného nábytku a baliace práce nechajte na sťahovaciu službu.

- Pri sťahovaní do nových priestorov máte možnosť urobiť si vo vybavení inventúru a nebrať si do nových priestorov vybavenie, veci, ktoré už nepotrebujete a ktoré Vám zbytočne zaberajú miesto v dome, či byte. Máte možnosť ich vyradiť a zbaviť sa nepotrebných vecí, ktoré vyčlení na jedno miesto prípadne menšie veci, drobnosti, šatstvo dáte do vriec či krabíc. Sťahovacia firma Vám dané vybavenie v prípade záujmu zlikviduje odvozom na skládku prípadne na zberný dvor, samozrejme treba na to sťahovaciu službu pred sťahovaním upozorniť, že budete potrebovať aj likvidáciu vybavenia.

- Pred odchodom z bytu si odfoťte rozvodnú skriňu s meračmi odberu elektriky, plynu, vody.

- Vybavte si zmenu trvalého bydliska a zmenu korešpondenčnej adresy.

- V prípade, že máte deti, domáce zvieratá zabezpečte si na deň sťahovania pre ne stráženie.

- Ak si s niečím neviete poradiť, ako postupovať s prípravou na sťahovanie kontaktujte dohodnutú sťahovaciu firmu.

Pre právnické osoby (firmy/spoločnosti):

Pri sťahovaní celej firmy, či jednej kancelárie je najdôležitejšie presťahovanie vybavenia tak, aby sťahovanie malo čo najmenší vplyv na chod firmy. To znamená, že sťahovanie by malo byť naplánované do detailov s presným harmonogramom. Presťahovanie musí byť profesionálne, odborne a v čo najkratšom čase.

- Výber kvalitnej, spoľahlivej, overenej a profesionálnej sťahovacej služby so skúsenosťami, referenciami a poistením. Myslíme tím firmu, ktorá je už dlhšie na trhu, je overená a s poskytovaním sťahovacích služieb má bohaté skúsenosti. Má vybavenie a kapacitu na sťahovanie Vašej firmy, aby sťahovanie prebehlo s čo najmenším o ovplyvnením chodu firmy. Ovplyvnenie chodu firmy, či hodnota sťahovaného majetku je v priemere vždy v tisíckach eur preto je lepšie obrátiť sa na skúsenú firmu, ako hľadať najlacnejšie riešenie, ktoré sa môže odzrkadliť a vypomstiť poškodením vybavenia, a inými nepríjemnosťami, ktoré nakoniec môžu aj niekoľkonásobne prevýšiť celkovú cenu sťahovania.

- Poverenie jednej osoby, ktorá bude mať na starosti komunikáciu so sťahovacou firmou.

- Dohodnite si termínu sťahovania dostatočne v predstihu na termín, kedy je to pre Vašu firmu najvyhovujúcejšie.

- Dohodnutie presných podmienok so sťahovacou spoločnosťou.

- Pred sťahovaním si preberte priebeh sťahovania - harmonogram s vybranou sťahovacou firmou. Dohodnite si všetky doplnkové služby, ktoré by ste požadovali urobiť od sťahovacej firmy a ktoré si spravíte sami, ako napr.: montážne práce, baliace práce nábytku, baliace práce šanónov, dokumentov, osobných veci, kancelárskeho vybavenia, drobností, elektroniky a pod., prípadne likvidácia nepotrebných veci.

- V prípade, že si neobjednávate kompletný servis aj s balením, prípadne iných doplnkových služieb od sťahovacej služby, vyčlente si dostatok času na balenie vecí, nakoľko sa jedná o časovo zdĺhavú činnosť a tiež si zabezpečte baliaci materiál( krabice, fólie, baliaci papier, etikety, pásky a pod.) napríklad u sťahovacej firmy ktorá Vás bude sťahovať.

- V prípade, že baliace práce si budete realizovať sami, respektíve, zamestnanci sa budú baliť sami, je potrebné pripraviť baliaci materiál, dostatočné množstvo krabíc, ktoré treba zalepiť lepiacou páskou, tak aby pri manipulácií nedošlo k otvoreniu a vypadnutiu veci z nich.

- Etiketami je potrebné označiť všetko vybavenie v kancelárií, nábytok a tiež krabice do ktorých budete baliť vybavenie firmy. Aby pri sťahovaní viacerých kancelárií nedošlo k zámene nábytku a vybavenia medzi kanceláriami. Po vložení vybavenia do krabice, vždy na etiketu je potrebné napísať poznámku – názov vecí v krabici a z ktorej miestnosti/kancelárie/skladu sú a kam do ktorej miestnosti má byť krabica presťahovaná v nových priestoroch. Budete mať prehľad a sťahovací Vám následne presťahujú všetky krabice presne do miestností kam je potrebné.

- Všetky krabice by mali byť očíslované, a tiež by na nich malo byť uvedené ktorému zamestnancovi patria a tiež kanceláriu z ktorej sú, prípadne si každý zamestnanec môže urobiť zoznam sťahovaných vecí. V prípade, že by niektorý zamestnanec sa potreboval dostať súrne k niektorému dokumentu, podľa zoznamu by vedel v ktorej krabici sa nachádza a tiež po presťahovaní by si vedel skontrolovať, či mu boli presťahované všetky veci. Prípadne ak sa rozhodnete pre službu kompletného servisu od sťahovacej firmy, sťahovacia firma sa postará o všetko, no treba rátať s tým, že je to finančne náročnejšie a náklady na sťahovanie stúpnu.

- V prípade, že sa nachádzajú vo firme dôležité dokumenty, prípadne cennejšie predmety je potrebné ich dať do osobitných krabíc a označiť ich.

- Prvé je potrebné začať baliť veci, ktoré sú najmenej používané a potrebné vo firme, kancelárií, to znamená všetko vybavenie, čo nebudete potrebovať najbližšie dni. Veci ktoré sú dôležité pre chod firmy sa balia posledné.

- Krabice je potrebné naplniť tak, abyhmotnosť krabice bola 15kg max. 20kg, aby nedošlo k roztrhnutiu krabice a aby s krabicou dokázal manipulovať jeden človek.

- Ťažšie veci je potrebné ukladať na spodok krabice.

- Krehké veci, PC, Monitory a podobne je potrebné pred vložením do krabíc precízne obaliť do baliaceho papiera pripadne, bublinkovej fólie. Následne krabicu označte ako krehké. Takto označte aj krabice s vybavením, ktoré by sa mohlo pri manipulácii s krabicami ľahko poškodiť.

- Pred odpájaním elektroniky (TV, PC a pod.) zamestnancami, je potrebné si pre istotu odfotiť zapojenie káblov, aby nenastal následne po presťahovaní problém pri spúšťaní elektroniky.

- Všetky nábytky, trezory, spotrebiče musia byt pri preprave prázdne.

- V prípade, že je potrebná demontáž a montáž nábytku, nechajte to na sťahovaciu firmu. Ak by ste sa ale predsa rozhodli, že si montážne prace urobíte sami, tak pred demontážou si daný kus nábytku odfoťte a každú rozobranú časť si označte aby ste následne nábytok vedeli správne zložiť. Všetky šróby a súčiastky si odložte do plastového vrecka.

- Obalenie nábytku nechajte na sťahovaciu firmu. Ak sa rozhodnete, že si to spravíte sami, tak nikdy nelepte lepiacu pásku na nábytok, napríklad pre zabezpečenie otvárania dvierok na skrini a podobne, pretože z lepiacej pásky môžu ostať na nábytku fľaky od lepu, prípadne pri odlepovaní sa môže poškodiť povrchová úprava nábytku.

- V prípade, že máte vo firme, kanceláriách cennejší nábytok, žiadajte o pripoistenie na sťahovanie daného nábytku a baliace práce nechajte na sťahovaciu službu.

- Pri sťahovaní do nových priestorov máte možnosť urobiť si vo vybavení inventúru a nebrať si do nových priestorov vybavenie, veci, ktoré už nepotrebujete a ktoré Vám zbytočne zaberá miesto na firme, v kanceláriách, či sklade. Máte možnosť ich vyradiť a zbaviť sa nepotrebných vecí, ktoré je potrebné vyčleniť na jedno miesto prípadne menšie veci, drobnosti, vložiť do vriec či krabíc. Sťahovacia firma Vám dané vybavenie v prípade záujmu zlikviduje odvozom na skládku prípadne na zberný dvor, samozrejme treba na to sťahovaciu službu pred sťahovaním upozorniť, že budete potrebovať aj likvidáciu vybavenia. Ak máte citlivejšie dokumenty je možné ich dať do spaľovne, prípadne skartovať.

- Sťahovacia firma Vám vie v prípade potreby zabezpečiť aj externý sklad pre Vaše vybavenie.

- Pred sťahovaním serverov je potrebné si ich odfotiť a taktiež rozvodnú skriňu s meračmi odberu elektriky, plynu, vody, prípadne iné.

- Dostatočne dlho pred sťahovaním kancelárie, či celej firmy si vybavte zmenu korešpondenčnej adresy firmy, aby v deň presťahovania ste ju mali zmenenú, aby Vám pošta a dôležité dokumenty prišli na správnu adresu.

- Ak si s niečím neviete poradiť, ako postupovať s prípravou na sťahovanie kontaktujte dohodnutú sťahovaciu firmu. Dobrá sťahovacia firma má vyčleneného človeka práve pre každé konkrétne sťahovanie.

Zľavy a akcie
Prečo je Sťahovanie Golem
Vaším najlepším partnerom pre sťahovanie?
skúseností
17 rokov
skúseností
poistenie
Kvalitné poistenie
do 150 000 € v cene
cenová ponuka
Obhliadka a cenová
ponuka zdarma
materiál
Kvalitný baliaci
materiál
profesionálne služby
Profesionálne a korektné
služby s nonstop
zákazníckou podporou
krabice
Zapožičanie 30
krabíc zdarma
Našou snahou je, aby sme sa neustále zlepšovali a aj naďalej vám poskytovali prvotriedne a lacné sťahovanie. Našou prioritou je hlavne to, aby sme splnili vaše očakávania. Sústredíme sa na bezpečnosť, rýchlosť a individuálny prístup, pretože vieme, že každý klient má svoje špecifické požiadavky. Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste. A preto sa nebojíme pracovať s maximálnym nasadením a profesionálnym prístupom. Máme bohaté skúsenosti, o čom svedčia aj naše referencie, a taktiež máme aj množstvo pozitívnych recenzií. Pokiaľ hľadáte kvalitné a lacné sťahovanie, ktoré vám dokáže ponúknuť všetko, od samotného balenia až po rozmiestnenie vecí podľa vašich predstáv na mieste vykládky, Sťahovanie Golem je pre vás tým správnym riešením. Kontaktujte nás ešte dnes a nechajte si bezplatne a nezáväzne vypracovať individuálnu cenovú ponuku, ktorá bude presne zodpovedať potrebám a očakávaniam. Nechajte sťahovanie na profesionálov a užite si bezstarostné a rýchle sťahovanie s Golemom – spoľahlivé sťahovanie na Slovensku a v celej Európskej únii. Čítaj ďalej →



Stahovanie Bratislava
Postup sťahovania od kontaktu
po samotnú realizáciu
telefón
Kontakujte nás telefonicky, emailom alebo kliknite na cenová kalkulácia
kalkulácia
Spracujeme bezplatnú a nezáväznú cenovú kalkuláciu
odsúhlasenie
Po odsúhlasení ponuky si dohodneme detaily a termín sťahovania
priebeh
Priebeh sťahovania, nakladanie vybavenia a doplnkové služby
prevoz
Samotný prevoz vášho vybavenia bytu alebo kancelárie
vykladanie
Vykladanie vybavenia do vášho nového priestoru a doplnkové služby
dohoda
Ukončenie sťahovania a vybavenie formalít
Cenová kalkulácia
bezplatne a nezáväzne do 24 hodín
Sťahovanie Golem je Váš spoľahlivý partner na sťahovanie a prepravu
Naša firma, Sťahovanie Golem, funguje už od roku 2007. Za tieto roky a čas sme si vybudovali veľmi silnú reputáciu, ako jedna z najspoľahlivejších a najkomplexnejších sťahovacích spoločností, ktoré na slovenskom trhu môžete nájsť.

Sťahovanie Golem neposkytuje len lacné sťahovanie za prijateľné ceny, ale naším hlavným cieľom je to, aby boli všetci zákazníci maximálne spokojní s dobre odvedenou a kvalitnou prácou. Pretože zákazníci sú pre nás vždy na prvom mieste.

Poskytujeme lacné sťahovanie, kvalitné a profesionálne služby spojené so sťahovaním domácností (bytov aj domov), kancelárií a firiem, menších a väčších prevádzok, ale ponúkame vám aj množstvo doplnkových služieb.

Či už sa jedná o náročné medzinárodné sťahovanie, ktoré poskytujeme v rámci celej EÚ, alebo rýchle a efektívne presťahovanie v rámci Slovenska, sťahovanie Golem je tu pre vás a garantuje vám kvalitné služby za prijateľné ceny. Našou prioritou je poskytnúť zákazníkom komplexné riešenie na mieru, ktoré zjednoduší celý proces sťahovania a ušetrí čas aj energiu.

Ponuka sťahovania a sťahovacích služieb Golem

Postaráme sa o kompletný proces sťahovania tak, aby sme vám uľahčili celý jeho priebeh od samého začiatku, až po koniec. Naše služby sťahovania sa však nevzťahujú len pre Slovensko, ale využiť môžete aj medzinárodné sťahovanie. Sťahovanie Golem vás kompletne presťahuje v rámci celej Európskej únie a taktiež aj Švajčiarska.

Aké všetky služby týkajúce sa sťahovania môžete využiť?

Sťahovanie bytov a domov – Vieme, že sťahovanie celých domácností je veľmi náročný proces, ktorý si vyžaduje logistiku, plánovanie, balenie, demontáž a podobne. Avšak so službou Golem môže byť pre vás celý proces sťahovania hračka. Naši skúsení pracovníci zabezpečia rýchle, lacné sťahovanie s možnosťou demontáže a následnej montáže nábytku aj balenia všetkých vecí. Postaráme sa o efektívne naloženie a prepravu do nového domova, kde veci opätovne umiestnime a rozbalíme presne podľa vašich predstáv. Či už chcete presťahovať garzónku alebo celý rodinný dom, poradíme si so všetkým.

Sťahovanie kancelárií, firiem, úradov a inštitúcií – Pre firmy a inštitúcie je sťahovanie často náročné kvôli nutnosti presného načasovania, aby sa minimalizovalo prerušenie prevádzky. Čo sa týka sťahovania s našou firmou, môžete sa spoľahnúť na efektívne zabalenie elektroniky, dokumentov, demontáže a montáže kancelárskeho nábytku, a tiež aj rozmiestnenie všetkého do nových priestorov.

Sťahovanie skladov, archívov, výrobných hál a prevádzok – Sťahovanie hál a hlavne výrobných priestorov je veľmi náročné, z hľadiska toho aby nebol ovplyvnený chod prevádzky. Sme vám preto k dispozícii pre sťahovanie aj počas noci, sviatkov a tiež víkendov. Sťahovanie Golem má skúsenosti s náročnými presunmi veľkých skladových priestorov, výrobných liniek a ťažkých strojov, ktoré si vyžadujú špeciálne vybavenie a know-how. Dokážeme vám zabezpečiť efektívne uskladnenie všetkých zariadení, balenie citlivých archívnych dokumentov a bezpečnú prepravu.

Malé, menšie sťahovanie, sťahovanie starožitností – Sťahovanie Golem nie je len o sťahovaní domácností alebo kancelárií. V rámci služby malého sťahovania si pokojne môžete presťahovať len pár vecí, gauč alebo tiež aj starožitnosti. Celý proces sťahovania je lacný za prijateľné ceny na Slovensku.

Sťahovanie ťažkých bremien, klavírov, trezorov a výrobných liniekNeodradí nás ani sťahovanie predmetov, ktoré vážia aj nad 600 kíl. Disponujeme potrebnou technikou a znalosťami, aby sme bezpečne prepravili každý kus vášho majetku. Naši pracovníci zo Sťahovania Golem sú vyškolení na prácu s ťažkými a objemnými predmetmi, a zabezpečia hladký priebeh celého procesu sťahovania.

Prečo si vybrať práve sťahovanie s firmou Golem?

Dlhoročné skúsenosti a profesionalita – S viac ako 17 rokmi praxe vieme čo robíme. A tiež vieme aj to, ako zabezpečiť plynulé a bezpečné sťahovanie tak, aby sme dosiahli vašu maximálnu spokojnosť.

Komplexná ponuka služieb – Od balenia a sťahovania, cez montáž a demontáž až po likvidáciu nepotrebných vecí. Dokonca vám môžeme poskytnúť aj upratovacie a čistiace služby.

Prijateľné ceny – Ponúkame lacné sťahovanie bez kompromisov na kvalite. Naša cenová politika a cenník je transparentný a prispôsobený tak, aby bol dostupný pre každého.

Medzinárodné sťahovanie – Postaráme sa o kompletné sťahovanie aj mimo Slovenska.

Šetrnosť k životnému prostrediu – Vybavenie domácností (bytov aj domov), kancelárií, firiem a všetky veci, ktoré nepotrebujete a chcete sa ich zbaviť vieme efektívne a ekologicky zlikvidovať.

Rýchlosť a spoľahlivosť – Naši pracovníci sú pripravení zvládnuť aj tie najnáročnejšie sťahovacie projekty v čo najkratšom čase. A ak je to potrebné, Sťahovanie Golem je tu pre vás aj počas sviatkov, noci či víkendu.
Čítaj ďalej →
0
Rokov
skúseností
0
Presťahovaných
krabíc za rok
0
Presťahovaných ton
nákladu za rok
0
Presťahovaných
ťažkých bremien za rok
Sťahujeme menšie i väčšie firmy, kancelárie, byty, domy, inštitúcie, organizácie, či úrady. Pozrite si niektoré naše referencie tu.
volkswagen omv psa telekom unikredit strabag spp eustream eset
volkswagen omv psa telekom unikredit strabag spp eustream eset
kufor
Golem services s.r.o.
telefon
+421 944 995 994
info
info@stahovanie-golem.sk
www.stahovanie-golem.sk
facebook messenger linkedin twitter instagram
Golem services, s.r.o. 2024 - Všetky práva vyhradené
Všetky uvedené ceny sú bez DPH
bezplatne a nezáväzne
Cenová kalkulácia
telefon kontaktujte nás
0944 995 994
Cenová kalkulácia
bezplatne a nezáväzne
>