Sťahovacia služba sťahovanie kancelárií je jedna z najčastejších služieb ktorú u nás zákazníci využívajú. So sťahovaním kancelárií máme množstvo skúseností. Poskytujeme sťahovanie kancelárií malým i veľkým firmám. Medzi našich klientov patria firmy, ktoré sťahovanie kancelárií využívajú pravidelne. Vaše
... sťahovanie kancelárie, či kancelárií Vám naplánujeme do detailu s presným harmonogramom, aby Vaše kancelárie boli presťahované bez stresu a komplikácií v čo najkratšom čase a čo najefektívnejšie, tak aby sa chod firmy obmedzil na čo najkratší čas. V prípade potreby pracujeme aj cez víkendy, sviatky alebo ak je to nutné v noci. Postaráme sa o všetko potrebné čo so sťahovaním firmy súvisí. Poskytneme Vám profesionálny servis počas celého sťahovania od prvého kontaktu po posledný. Poradíme vo všetkom čo súvisí so sťahovaním. Sťahovanie Golem poskytuje komplexnú službu sťahovania kancelárií, čo znamená, že v prípade záujmu zákazníka poskytujeme aj doplnkové služby k sťahovaniu kancelárií. Okrem presťahovania a prepravy nábytku kancelárie, či kancelárií realizujeme aj baliace služby nábytku ako aj osobných a pracovných vecí a ďalšieho vybavenia, ktoré sa v kanceláriách nachádzajú. V prípade, že je to pre presťahovanie nábytku a zariadenia kancelárií potrebné poskytujeme aj demontážne a montážne služby. Taktiež medzi doplnkové služby patrí skladovanie. Ak potrebujete Vaše vybavenie kancelárie uskladniť krátkodobo, či dlhodobo naše sklady sú Vám k dispozícii. Skladovanie využívajú firmy napríklad pri výmene kobercov, či rekonštrukciách a podobne. Na čas potrebný na dané činnosti Vám zariadene kancelárií uskladníme a následne nasťahujeme do priestorov kde budete chcieť. Ďalšou doplnkovou službou ktorú často poskytujeme pri sťahovaní je vypratávanie a odvoz na likvidáciu nepotrebného nábytku, zariadenia, či odpadu. K sťahovaniu samozrejme poskytujeme poistenie. Disponujeme pracovnými kapacitami ako aj širokým technickým vybavením preto sťahovanie kancelárií Vám poskytneme na vysokej profesionálnej úrovni. Sťahovanie kancelárií poskytujeme v rámci celého Slovenska, ako aj do zahraničia, medzinárodne.
čítaj viac →
Ak hľadáte spoľahlivého partnera pre Vaše sťahovanie, overenú, skúsenú a kvalitnú firmu s množstvom referencií, profesionálnym a korektným prístupom, neváhajte a kontaktujte nás. Vypracujeme Vám bezplatnú a nezáväznú cenovú kalkuláciu do 24 hodín.
Orientačná cena za sťahovacie práce kancelárií Ružomberok bez dopravy:
od 42 Eur
Sťahovanie 1 pracovného miesta v rámci budovy |
od 50 Eur
Sťahovanie 1 pracovného miesta mimo budovy |
Pracovné miesto obsahuje: pracovný stôl, kontajner, stolička, malá skrinka, veľká skriňa a 5 krabíc dokumentov, elektronika.
K cene sťahovania kancelárie je nutné si pripočítať sumu za dopravu.
HODINOVÉ SADZBY(1 hod./ 1 pracovník) |
CENA |
Manipulačné, montážne, baliace práce |
Minimálna cena za 1 pracovníka bez dopravných nákladov |
od 9 Eur / hodina |
od 25 Eur |
Dopravné náklady sťahovacích vozidiel
|
Sťahovacie vozidlo |
Prevoz z bodu A do bodu B v rámci mesta |
Kilometrovné mimo mesta |
do 20m3 |
20 €/hodina |
od 30 € |
0.8 €/km |
do 30m3 |
30 €/hodina |
od 45 € |
1.2 €/km |
Pre spracovananie nezáväznej a bezplatnej cenovej ponuky sťahovania kancelárií kliknite na
"cenová kalkulácia" alebo nás kontaktujte e-mailom:
info@stahovanie-golem.sk, prípadne na telefónnom čísle :
0944 995 994.
Zaznamenáme si Vaše požiadavky a ďalšie potrebné detaily k samotnému sťahovaniu, na základe ktorých Vám spracujeme cenovú ponuku, o ktorej Vás následne budeme informovať telefonicky, alebo e-mailom. Následne Vám navrhneme možnosť najefektívnejšieho harmonogramu sťahovania.